27 maja 2012

Co na stół...czyli PODKŁADKI





Witajcie!
Dziś chciałabym pokazać Wam uszyte ostatnio podkładki
Na początek moje ulubione, te z drukowanej bawełny ze świetnymi FOLKOWYMI motywami.
Myślę że naprawdę SĄ SUPER a  kilkanaście z nich już znalazło zadowolonych właścicieli :) Oto one:




Następnie podkładki z grubej drukowanej bawełny- to w mniejsze, to w większe
MIODOWE I BRĄZOWE KROPY





i jeszcze malutkie pod kubek czy filiżankę






...A na koniec MAŁE I DUŻE podkładki w pomarańczowo żółte SOCZYSTE JABŁUSZKA z aplikacją własnoręczną :)



tutaj mniejsze, pod kubek na przykład :)



No, to tyle a dziś. Lecę wykorzystać ostatni dzień wolny i szyć, szyć, szyć...
Do następnego postu!
AGA

4 komentarze:

czary mary z materiału pisze...

Piekne podkładki ,folkowe motywy cudne !Pozdrawiam :)

Joanna pisze...

Śliczne podkładki, bardzo pomysłowe!!!! Bardzo mi się podoba Twój blog, masz świetne pomysły :) Zostaję tu u Ciebie na dłużej, pozdrawiam serdecznie:)

szWaczka pisze...

fantastyczne wzory:)

Anonimowy pisze...

materiał w kropy - przepiękny. czy mozna go gdzies kupic?

Prace i fotografie publikowane na blogu są moją wyłączną własnością .
Kopiowanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie lub przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.

Co mi w duszy gra...

h