08 lipca 2016

Niebieskie Anioły

Witajcie! Dzisiaj znowu Anioły...w zasadzie można się było domyślić hehe
Jednak już na wstępie zapowiadam że to będzie przestój w Aniołach, teraz muszę odetchnąć i zrobić coś innego, szybszego,prostszego a przede wszystkim dać odpocząć po kłutym pacom...

Jeszcze nie wiem co powstanie...mam chrapkę na kilka rzeczy już od dawna ale jak zawsze nie mogę się zdecydować...zwykle rozwiązuję problem tak, że spędzam chwilę sam na sam w materiałach..delektuję się nimi...i już wiem! :)
Problem tylko z tą chwilą sam na sam z materiałami, szczególnie kiedy dziecko w domu jest faktycznie wszechobecne ;)












Do następnego postu, AHOJ!

1 komentarz:

Xementyna pisze...

Z każdym nowym postem coraz piękniejsze Ci one wychodzą... chyba trening czyni mistrza ;) a niebieściutki to mój faworyt :)

Prace i fotografie publikowane na blogu są moją wyłączną własnością .
Kopiowanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie lub przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.

Co mi w duszy gra...

h