18 lipca 2010

życzenia dla brata

aj, miało być o czym innym..ale potrzeba chwili zadecydowała o tym poście.
Dziś urodziny mojego brata...najfajniejszego brata pod słońcem, szkoda tylko że dzieli nas taka odległość..ale życzenia choćby mailem na pewno dotrą.
Wzięłam się na taki pomysł jak widać po niżej...wierszyk ułożyłam sama, i tym najbardziej się szczycę :)
Na zdjęciu sceneria okropna-pokój w remoncie, widok na dachy bloków, do tego upal jak nic...ech, ale co tam intencje się liczą!
Siostra na zdjęciu jest i życzenia są a to najważniejsze :)
Pozdrawiam dziś wszystkich bratów swoich sióstr... a mojego osobistego brata  ściskam najmocniej jak mogę !
:)

2 komentarze:

gina pisze...

jestem pod wrażeniem :)
Brat z pewnością doceni takie życzenia :)

pozdrawiam serdecznie :)

Agnieszka pisze...

heh, dziękuję ;>
Niespodzianka się udała..i zawsze to bardziej oryginalne od zwykłych życzeń mailowych :)
Ściskam gorąco!

Prace i fotografie publikowane na blogu są moją wyłączną własnością .
Kopiowanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie lub przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.

Co mi w duszy gra...

h