20 października 2009

Śnieżynki



Od paru dni pogoda porządnie zamotała w mojej głowie, jakoś nie mogę się przestawić na tę mroźną zimę tej jesieni....jeszcze dobrze nie przywitałam w swoim serduchu pięknej polskiej pory roku a tu już zima zmroziła uczucia i  moje wszystkie jesieniowe zamiary...

Ach, bo miały oto powstać filcowe jeże, kolorowe liście, wampirki na zbliżające się Halloween'owe party i iście jesienne wianuszki które co roku są ozdobą drzwi mojego mieszkanka, a tu nadszedł śnieg i mróz, odpuścić nie chce i troszkę poprzestawiało to moją orientację- i chyba właśnie dlatego tchnęło mnie na zrobienie śnieżynkowych poduszeczek.
Jeszcze daleko do ukończenia projektu bo jak wiadomo krzyżykowe robótki zajmują sporo czasu, zdradzę tyle że na razie haftuję śnieżynki w kilku wzorach i kolorach, wszystkie na jasnej kanwie i naszyte będą na malutkie kremowe poduszeczki z mięciutkim wypełnieniem zawisną pewnie na ścianie, czy przy oknie w jakiejś fajnej kompozycji ewentualnie zagnieżdżą się wygodnie w wiklinowym koszyczku...zdjęcia wszystkich obiecuję zaraz po skończeniu a na razie fotka pierwszych śnieżynek na kanwie



 

a reszta będzie na wzór tego



 

 

Brak komentarzy:

Prace i fotografie publikowane na blogu są moją wyłączną własnością .
Kopiowanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie lub przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.

Co mi w duszy gra...

h