27 lipca 2012

Co nowego...




Kochane Kobitki!

Na wstępie tego postu chciałabym z całych sił podziękować Wam za obecność w mojej wirtualnej rzeczywistości. Dziękuje za wszystkie zawsze cudowne komentarze, za wszystkie słowa wsparcia w walce chorobą, otuchy jak i uznania dla tego co czasem uda mi się uszyć
Dzisiaj przybywam do Was z nowymi rzeczami z dziedziny szycia ale już niebawem niestety lub stety- znowu zniknę na miesiąc czasu- tym razem urlopując się wraz z Lubym w naszej szwedzkiej chatce ;)
Mam nadzieje ze uda mi się zdać Wam solidną fotorelację z tego (najdłuższego jak do tej pory) wyjazdu ;)

Tymczasem pokazuję co ostatnio uszyłam
Oto poduchy, które już znacie- tym razem z pięknej tkaniny w hortensje od Laury Ashley
Te tkaninę wykorzystywałam także przy szyciu torby w poprzednim poście
Oprócz poduch uszyłam też sobie podróżne woreczki na bieliznę i skarpetki
Ponieważ lecę samolotem i każdy gram w bagażu jest ważny zależało mi aby woreczki były z lekkiej tkaniny a taką właśnie jest ortalion który akuratnie znalazłam w czeluściach mojej pracowni
Napisy na woreczkach zrobiłam ręcznie- farbkami do tkanin
|A teraz zapraszam do oglądania :)



 




Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie!

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Śliczne poduszeczki, ale woreczki to już całkowicie mnie oszołomiły ;D odręcznie namalowany napis bardzo mi się podoba . To miłego wypoczynku Kochana , leć i bezpiecznie zrelaksowana wróć ;) Czekam na fotorelacje z wakacji ;) Buziaczki ;**

czary mary z materiału pisze...

Piękne poduchy i świetne woreczki ,napisy zrobiłaś perfekcyjnie :)Pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu :)

Kalina pisze...

Wspaniałe woreczki! Podziwiam napisy, bo wiem, jakie to pracochłonne!

Joanna pisze...

Śliczne poduszki, a woreczki niesamowite!!! Ręcznie malowane napisy????? Podziwiam :)

Agnieszka pisze...

Dziękuję Kochane za przemiłe komentarze, to miód na me serce ;*
A woreczki owszem, ręcznie malowane niespieralnymi farbkami do tkanin
Ściskam Was gorąco :*

Matilda pisze...

Precioso blog unos trabajos lindos,te sigo, besos.

Prace i fotografie publikowane na blogu są moją wyłączną własnością .
Kopiowanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie lub przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.

Co mi w duszy gra...

h