21 marca 2013

trochę z życia... trochę z szycia...



Urlop minął wspaniale, pogoda dopisywała- piękna, biała zima i słońce- i nawet wcale się już nie złoszczę że wiosny tu ani widu ani słychu, z resztą ta po takim wypoczynku na długi czas zadomowiła się w naszych sercach i duszach :)
Nabraliśmy dużo energii do pracy i działania. Luby powrócił już do swojej pracy drwala, a ja znów przysiadłam do maszyny. Za nim jednak pokażę co uszyłam wrzucam kilka fotek z wycieczki





************************


A z ostatniego szycia wyszły o takie rzeczy

INTYMETKI I DYSKRETKI, czyli komplety które już znacie, a te w nowych kolorach i tkaninach












PTASZKI które miały przywołać wiosnę


















Dziś przysiadam do dalszego szycia, mam też kilka zleceń na poprawki i podszycie firanek więc ten pierwszy dzień wiosny minie mi bardzo pracowicie
Niebawem wracam z nowościami...do następnego postu AHOJ!







9 komentarzy:

zofia pisze...

Jakie piękne tam widoczki!!! Zima w takim miejscu ma tyle uroku, a co mówić gdy wszystko budzi się do życia?!!
Szyjątka SUPER!!!
Mnie tak brakuje czasu na maszynę...
pozdrawiam,

czary mary z materiału pisze...

Ale śliczne ptaszorki:)Kompleciki świetne i przydatne ,a widoczki cudne,ale jednak niech ta zima się juz skończy:))

Agnieszka pisze...

Dziękuję Kochane Babeczki ;*

IVONNA pisze...

Piękny zimowy urlop tej wiosny. Szyjątka świetne. Zwłaszcza spodobał mi się pomysł na przydatne kompleciki:)

SzycieUli / UlaSewing pisze...

piękne komplety dyskretne :) i ptaszki- oby wiosnę przyprowadziły!

Agnieszka pisze...

dziękuję Wszystkim za odwiedziny i skomentowanie posta...szalenie mi miło że Wam się podoba :)

Magda Juchniewicz pisze...

Iwonko, życzę Tobie i Twoim Bliskim radosnych, pełnych ciepła i miłości Świąt Wielkiej Nocy !

Magda Juchniewicz pisze...

Agniesiu, oczywiście! przepraszam za pomyłkę w Imieniu ! Magda

Agnieszka pisze...

ależ nic nie szkodzi :)
Dziękuję Kochana :*

Prace i fotografie publikowane na blogu są moją wyłączną własnością .
Kopiowanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie lub przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.

Co mi w duszy gra...

h