16 maja 2016

zlecienie specjalne

Jakiś czas temu dostałam do realizacji wyjątkowe zlecenie 
Przyjechała do mnie koleżanka aż z nad Norwegii z rysunkami swoich dzieciaków
Na podstawie tychże obrazków miały powstać poduchy

Zadanie o tyle ułatwione (a może i utrudnione) że zachowane miały zostać wszelkie nierówności, niedoskonałości i kolory oczywiście także jak na rysunkach

Oto ryginały czyli rysunki dzieciaków




A tu uszyte poduchy
wybaczcie za kiepską jakośc zdjęć ale robiła je koleżanka aparatem w telefonie i wyszły jak wyszły
Ja nie zdążyłam pstryknąć ani jednej fotki, wieczorem było za ciemno a zaraz potem porwałą je koleżanka nie mogąc się doczekać wręczenia prezentu swoim pociechom :)




Pozdrawiam Was jak zwykle ciepło, z deszczowej dziś Szwecji!
Do nastepnego postu, Ahoj!





Brak komentarzy:

Prace i fotografie publikowane na blogu są moją wyłączną własnością .
Kopiowanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie lub przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.

Co mi w duszy gra...

h