23 września 2009

blogowa przeprowadzka i pierwsze serducho















Tak, z dniem dzisiejszym przeprowadziłam się stąd na nowego bloga...wypadałoby napisać coś słowem wstępu ale milion innych myśli ciśnie się w głowie a TA JEDNA do głowy przyjść nie chce....daruję więc sobie usilne wymyślanie wstępu przejdę do konkretów

Wczoraj wieczór zawzięłam się w sobie (w końcu!) przełamując twórczą niemoc i wyczarowałam sobie takie oto serduszko...ale co tam jedno serduszko jak milion pomysłów na inne serduszka szarżuje po szufladkach mojej głowy...Ha! ale fajna zabawa z tymi sercuchami ;]
Oczywiście największy problem był z fotografowaniem bo tę umiejętność muszę jeszcze posiąść ale w miarę moich możliwości zdjecie jest ...i dowód na to że się nie obijam, heh !



Brak komentarzy:

Prace i fotografie publikowane na blogu są moją wyłączną własnością .
Kopiowanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie lub przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.

Co mi w duszy gra...

h