16 czerwca 2010

Kodi

...w domu mogę robić naprawdę fajne rzeczy...

zajmować uwagę gości mojej pani...
być tylko i wyłącznie w centrum zainteresowania
...z resztą najlepiej wszystkich obecnych właśnie w domu...


lubię się przytulać, łasić i siedzieć u nich na kolanach...

a już szczególnie lubię siedzieć przy stole

lubię się przyczaić i patrzeć kiedy moja pani wyjdzie z pokoju...
  ...a wtedy niepostrzeżenie zlizać zawartość talerzyka

lubię swój dom...
uwielbiam spać na łóżkach we wszystkich pokojach...
konkretnie to na każdym choćby raz dziennie

...choć tak naprawdę usnąć mogę wszędzie i w każdej pozie..

a chyba najbardziej na świecie lubię spacery z moją panią...



Hau!

2 komentarze:

GREEN CANOE pisze...

Ale słodziak:):) A torbę zieloną uszyłaś cudną:) Pozdrowionka:)

Agnieszka pisze...

Milo mi Asiu gościć Cię w moich skromnych progach :)
Dziękuję za przemiłe słowa...i za uznanie ma się rozumieć :)
Pozdrowienia :)

Prace i fotografie publikowane na blogu są moją wyłączną własnością .
Kopiowanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie lub przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.

Co mi w duszy gra...

h